onsdag 28. august 2013

Scrapomanias august kit


Har laget ferdig kommoden jeg fikk i august kitet :) Kjempe moro :) Kommoden er fra Keiserkraft. Skuffene er ca 6x6x6 cm inni. Laget av solid papp. Pyntet med ulike medium, og Prima papir og Prima pynt.


På den lengste siden har jeg pyntet med medium med Perfect Pearls. Brukt stensil fra forrige kit. Pyntet med strie løv.


Slik ser den ut på framsiden. Den fikk et strøk med rosa spray også :)


Nærbilde av ene skuffen. Pyntet med Prima perle svirler, klokke og møll (sommerfugl)

Sjekk ut utfordringen her : http://lindasshobby.blogspot.no/2013/08/utfordring-prodjekt-kit-august.html#comment-form

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott Nora... Tusen takk for at du blir med på utfordringen... Likte veldig godt hvordan du brukte stensilen fra forrige kit.. .Knall....

    Klem LindaSS (ps gleder meg til helga)

    SvarSlett
  2. Så herlig denne var! Nydelig!
    Du skal vel på treff i helgen regner jeg med!
    Jeg skal både på jobb og i bryllup. Så det blir dessverre ikke treff på meg denne gange. Kommer sterkere tilbake på treffet på Tingvoll!

    Lisen-klem!

    SvarSlett