torsdag 4. oktober 2012

Julekort i rødt og grønnt.


Julekort i rødt og grønnt. Grønn bazill. Mønsterark fra julearkblokk fra Bo Bunny. Laget min første rosett :-)
Motivet malt med Distress Reinker. Motivet fra Penny Black.

Tekststempel fra Kort og Godt. Juletre skjært i Cricut 2 størrelser. Kantet med hvit stempelpute. Teksten er farget med Pan pastell. Kantpunch fra MS


Enkelt skrivefelt.


Baksiden fikk et enkelt juletre. Måtte skrive tekst for hånd. Mine private navnestempel har gjemt seg en eller annen plass, i en eller annen eske :-) Må ha en rydde rassia!!!!!!
Noen som kjenner seg igjen?

1 kommentar:

  1. Koselig med julekort nå, og dette er bare så flott. Fin rosett har du også fått til. Flott fargelagt og så var det så fine farger i kortet. Flink du Nora.
    Her går d ganske så bra, går og venter på en gastroscopi og kolonscopi time på sjukehuset. Blir så dårlig når jeg spiser. Så nå får jeg mange timer på rommet mitt da jeg er sykemeldt. Skal være med på en salgsmesse, så da trenger jeg endel ting å ha med meg. Håper du har det bra. Ha en fortsatt fin uke.

    Klem fra Sissel.

    SvarSlett