mandag 11. juni 2012

Jeg har blitt gammeltante til Martin!


Torsdag ble jeg gammeltante til en fin gutt som skal hete Martin. Min niese Thora ville ha blomster bringt til sykehuset, så jeg sendte kort hjem i dag. Brukt lyseblå Bazill og mønsterark fra "Little Darling" blokka fra Grphic45. Kjempefine ark. Klippet ut babyen og fargelagte litt med Pan pastell. Marianne Design barnevogn. Til skjerm og dyne, brukte jeg tørkepapir!!! :-)  Pyntet med papirblader, to ulike blomster med organza sløyfe i mellom. Babykopp og badeand (den ses bedre på bilde under) fra http://www.korthobby.no/ . Osteklut under bilde. Metalldekor i hjulsentrene.


Inni staffelikortet plass til en liten hilsen. Pyntet med en sommerfugl fra Korthobby.


Bak på kortet pyntet med motiv fra Graphic45 blokka. Tekst skrevet for hånd. Pyntet med blingsvirle og blomster. Kantene på panelene er malt med hvit Gesso.
Nå gleder jeg meg til å besøke Martin ,og få holde og klemme på han 8-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar