lørdag 16. juni 2012

Art journaling- min første alene :-)


På treffet i Geiranger i vår, var jeg på Art journaling kurs med Torill Fossum Stamnes, alias SKREPPA. Det var kjempegøy. Hun kommer til treffet på Frei til høsten med samme kurset. Hun er kjempeflink. Så nå har jeg begynnt og "rotet" litt selv også. Maler og kliner i en Moleskin notatblokk. Her har jeg grunnet med Mod podge med glitter. Malt over med turkis acrylmaling. Brukt stempler fra Dylousion, som er klippet og limt sammen. De er malt med Distress markers.


Skrevet et ønske: Ønsker meg en fargerik verden osv


Tidligere i uka laget jeg denne. Hvordan var det å leve på denne tiden? Barokk damer klippet ut fra magasin. Brukt bladstempler fra dylousion.

2 kommentarer:

  1. For noen flotte sider!! Stilig bruk av stemplene, digger håret av blomst og sopp:) Flotte og viktige ønsker også. Gleder meg til å se flere av sidene dine. Klem Hege:)

    SvarSlett
  2. Wow, disse er helt utrolig herlige. Skikkelig gladfarger, og ønskene er nok det vi fleste ønsker oss. Du e så flink Nora ;-)

    SvarSlett